دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چه حس خوبی ...

  

چه حس خوبی میده وقتی این مسیج میاد واست
 
وقتی که باهاش قهری ...! اگه قبول داری نظر بده
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

masi30
ساعت23:57---3 مرداد 1392
وای زهرا جوونی وبت خیلی خوشگله و بهتر از اون مطالبت خوبه یهنی عالی ..

درمورد عکس گوشی هم اره بلی حس واقعا خوبیه..
پاسخ:خیلی حس خوبیه خیلی


زهرا خانومی
ساعت20:38---13 خرداد 1392
آره ه ه ه ه واقعی

.

پاسخ:ممنونم عزیزم وبتوهم خوب ودوست داشتنیه


گیتار شکسته
ساعت15:10---28 ارديبهشت 1392
سلام

چه عجب بالا خره آدرس وبت رو گذاشتی برام

آدرستو گم کرده بودم

خوبی؟

چه خبر?

وبت خیلی احساساتی و زیباست

بعضی از حرفات حرف های منم هست . . .
پاسخ:سلام ممنونم من همیشه آدرسمومیذاشتم،سلامتی،این حرفاهمش حرفای دل منه


Ali
ساعت11:28---28 ارديبهشت 1392
سلام آجی خوشگله!!آجی کدرا گذاشتم حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟پاسخ:سلامک دادش کچل خوشکله خب کدرابایدتوی ویرایش قالب بزاریش تموم به همین راحتی

Ali
ساعت11:15---27 ارديبهشت 1392
سلام آجی به جون خودت من اینجا کد نمیبینم!!!مطمینی برا من کد فرستادی!!اینقدرم نگو کچل آجی یه قیافه خوشگلی دارم که ببینی حال میکنی!!!پاسخ:باشه کچل ولی من توخصوصی کدرافرستادم ههههههههه

amir55
ساعت23:42---25 ارديبهشت 1392
هر گز نگذارید تنهای شمارا ب اغوش کسی بسپارد که *میدانید*ب او تعلق ندارید
پاسخ:خــــــــــــــــیلی ممنون آقاامیرکه همیشه به وبم سرمیزنید


abi021
ساعت4:26---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:??????????????????

SaeiD
ساعت19:53---24 ارديبهشت 1392
نمیگم بسوزییییییی بدو بیا چتم
پاسخ:خسیس خسیس


SaeiD
ساعت18:38---24 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم بیا وبم نگا کن چت دارم بیا چت خصوصی بحرفیم
پاسخ:ن چت ن
پاسخ:من حوصله ندارم داداشیدرضمن درموردچی خصوصی!!!!!!!!!!!!هاااااااااااااا


Ali
ساعت20:34---23 ارديبهشت 1392
سلام خیلی خوب بود امیدوارم عشقت این چیزا را درک کنه وبرگرد پیشت!!!
پاسخ:ممنونم امیدوارم...


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت17:52---23 ارديبهشت 1392
سلاممممممممممممم ابجی زهرا خوبی دلم برات تنگ شده چه خبر؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:سلام ممنونم،سلامتی عبدالله،منم ناراحت نیستم دیگه،عبدالله شوهرملکه بریطانیاس ههههههههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 12:34 | |



کد